کارواش سیار

افزایش طول عمر اتومبیل

منظور از طول عمر ، عمر مفید است . مثلا یک خودرو ممکن است چهل سال عمر کند ولی عمر مفید آن ده سال است. ما میخواهیم راه هایی پیشنهاد دهیم تا طول عمر مفید خودرو تان افزایش یابد و بتوانید از رانندگی لذت ببرید. خودرو همانقدر که به شما سواری میدهد به همان اندازه نیاز به مراقبت دارد. بعضی فکر میکنند خودرو برای استفاده فقط به بنزین احتیاج دارد ولی اینطور نیست اگر به خودرو خود رسیدگی نکنید حتما شما را در جایی که فکرش را نمی کنید میگذارد.

بر همین اساس کارشناس فنی خودرو ما توصیه هایی برای مراقبت از خودرو و افزایش طول عمر آن دارد. که ما آنها را برای شما بازگو میکنیم .

1.استفاده از بنزین خوب:

بنزین خوب بزنید . بعضی از پمپ های سوخت . بنزین خوبی ندارند و شما با بعضی علائم که برای خودرویتان پیش می آید باید متوجه شوید که بنزین خوب نبوده است . هر چند مدت یکبار از بنزین سوپر یا خالص استفاده کنید.

کارواش سیار

2.تعویض فیلتر بنزین :

پمپ بنزین ها معمولا فیلترینگ مناسبی ندارند به همین دلیل هنگام بنزین زدن رسوب زیادی در خودرو وارد میشود که اگر خودرو هم از فیلتر خوب استفاده نکند ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. فیلتر بنزین باید هر 5000 کیلومتر تعویض شود اما باز هم به مدل خودرو بستگی دارد که هر چه مدل بالاتر باشد باید زودتر تعویض فیلتر را انجام دهد .

3.استفاده از کارواش اصفهان :

آلودگی های موجود در مسیر هم بر بدنه خودرو آسیب میزند هم به قطعات داخلی . اگر خودرو در زمان مناسب شسته نشود و به خصوص قسمت های زیرین باعث پوسیدگی اتصالات مانند سیم ترمز میشود. و از لحاظ بدنی هم خوردو به مرور پوسیده و زشت میشود. برای افزایش طول عمر، خودرو خود را به کارواش سیار اصفهان بسپارید.

کارواش سیار

4.تعمریگاه یا پزشک:

تعمیر کار اتومبیل هم دقیقا مانند پزشک خانوادگی مهم است . در انتخاب تعمیر کار خودرو دقت کنید . مکانیک های بسیاری در سطح شهر وجود دارند اما بهتر همیشه پیش کسی بروید که تخصص بیشتری دارد و میتواند از قطعات فابریک برای اتومبیا شما استفاده کند . پیشنهاد ما به شما شرکت ایده بنیان سدید است .

کارواش سیار اصفهان

5.چک کردن بخاری و کولر:

بعضی افراد فقط در زمان نیاز کولر یا بخاری را روشن میکنند ولی کار درست این است که حتی در فصل سرما هم حداکثر ماهی یک بار کولر را روشن کنید تا مطمین شوید که سیستم ایرکاندیشن درست کار میکند.

6.تعویض روغن و فیلتر روغن :

روغن ترمز خودرو نیز باید هر دو سال عوض شود .زیرا ترمز باعث جذب رطوبت هوا میشود و این بعد از مدتی ممکن است باعث عدم موفقیت در ترمز گرفتن شود و ترمز کار نکند که این خطرات جدی را به وجود می آورد.

7.برف پاک کن:

سعی کنید در محفظه ی شیشه شور از آب استفاده نکنید و همیشه آن را با مایع مخصوص شیشه پر کنید تا با این روش یه طول عمر تیغه های برف پاک کن بیفزایید . دقت داشته باشید که تیغه های برف پاک کن باید هر سال تعوض شوند.

8.تنظیم لاستیک ها:

تنظیم باد لاستیک بسیار اهمیت دارد که اگر تنظیم نباشد علاوه بر این باعث فرسودگی لاستیک و ترمز نگرفتن  میشود باعث کشیده شدن و گیج شدن فرمان نیز میشود. برای جلو گیری از این موارد باید لاستیک ها را هر چند مدت یکبار تنظیم باد و بالانس کنید و از دیگر موارد افزایش طول عمر لاستیک این است که هر 6 ماه لاستیک ها را به صورت ضربدردی جا به جا کنید زیرا سایش لاستیک برابر نیست.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *