کارواش سیار

کارواش خانگی و کاربردهای آن

در ابتدا بهتر است بگوییم که کارواش خانگی چه نوع دستگاهی است و چگونه کار میکند. کارواش خانگی دستگاهی است که آب را با فشار بالا بر روی سطح مورد نظر میپاشد. به این صورت که سر شلنگ کارواش رو روی سطح مورد نظر قرار میدهیم و نازل دستگاه را فشار میدهیم. با این کار آلودگی و جرم از سطح پاک میشود.

مزایای استفاده از کارواش را میتوان به شرح زیر نام برد.

1.صرفه جویی در مصرف آب:

شاید این موضوع عجیب به نظر رسد ولی اگر میزان آب مصرفی را اندازه بزنیم خواهیم دید که در یک شستشوی معمولی استفاده از کارواش خانگی چقدر در مصرف آب صرفه جویی میکند.

2.صرفه جویی در وقت:

چون این دستگاه آب را با فشار خارج میکند باعث میشود کارها سریع تر پیش بروند و این نیز باعث صرفه جویی در زمان میشود.اگر زمان کافی ندارید و میخواهید اتومبیل خود را بشویید به جز دستگاه کارواش میتوانید از کارواش سیار اصفهان استفاده کنید.

استفاده متداول از کارواش خانگی:

شستشو و نظافت خانه کار مشکلی است و گاهی بعضی از قسمت های خانه قابل دسترسی نیستند و به راحتی نمیتوان آن را تمیز کرد. در این موارد ما به شما دستگاه کارواش خانگی را پیشنهاد میکنیم.برای درک بهتر موضوع نمونه هایی از استفاده های کارواش را معرفی میکنیم.

1-شستشوی نمای بیرونی:

این قسمت از خانه جزء همان قسمت هایی است که دسترسی به آن مشکل است و خیلی زود هم کثیف میشوند. نمای بیرونی خانه باید همیشه تمیز باشد تا خانه جلوه خوبی داشته باشد.شما میتوانید با استفاده از یک کارواش خانگی و افزودن مواد شوینده به دستگاه به راحتی نمای خانه را تمیز کنید.

کارواش سیار

2-شستشوی اتومبیل:

شما میتوانید با استفاده از این دستگاه اتومبیل خود را به راحتی بشویید و ولی این کار درستی نیست چون این آب مصرفی آشامیدنی است و این اصراف به حساب می آید بهتر است برای شستشوی اتومبیل خود از کارواش اصفهان استفاده نمایید.

کارواش سیار

3-جرم زدایی از سطوح مختلف:

سطوح خارج از خانه مانند محوطه و حیاط و پارکنیگ معمولا با استفاده از موزاییک یا سنگ و سیمان پوشیده شده اند از این رو جرم و آلودگی زیادی به خود جذب میکنند. تمیز کاری و نظافت این قسمت ها مهم است زیرا به راحتی آلودگی وارد خانه میشود. همچنین این کار مشکل به نظر میرسد که با استفاده کارواش خانگی میتوان کار را راحت کرد.کارواش خانگی که نام دیگر آن واتر جت می باشد آب را فشار به سطوح می پاشد و این فشار قوی باعث میشود جرم ها از بین درز سنگ و سیمان خارج شود.

4-شستشو وسایل روغنی:

کباب پز یک نمونه از وسایلی است که به خاطر چربی که دارد کار سختی است . بهترین کار برای شستشوی این وسیله کارواش خانگی است . همانطور که گفته شد فشار آب این دستگاه زیاد است و میتواند به راحتی آلودگی ها را از سطح دستگاه کباب پز پاک کند.

کارواش سیار

5-شستشوی فنس اطراف خانه و باغ:

ممکن است به خاطر مشکل بودن این نظافت و شستشو ، فنس اطراف خانه ماه ها شسته نشود و این کار از زیبایی خانه می کاهد .ولی با استفاده از دستگاه کارواش خانگی و حتی بدون استفاده از مواد شوینده در مدت زمان بسیار کمی میتوان این فنس ها را تمیز کرد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *